oferta
Potrzebne do tego są:
-
klarowna marka z misją
-
świadomi ludzie w zespole
-
właściwi klienci
-
biznes prowadzony w zgodzie ze sobą
-
finansowy dobrostan
Każdy, kto podejmuje się trudnej sztuki prowadzenia biznesu, zasługuje na to, by oprócz gratyfikacji finansowej, czerpać też z niego poczucie szczęścia i satysfakcji. Nie każdy wie, jak to zrobić. Jesteśmy po to, by w tym pomóc.
Wspieramy w tworzeniu marek, które emocjonalnie angażują zarówno klientów, jak i właścicieli oraz członków ich zespołu. Dzięki temu praca przestaje być po prostu pracą i zaczyna przynosić spełnienie, zarówno materialne, jak i emocjonalne.
Aby wspomóc Cię w każdym z tych obszarów, oferujemy cztery formy współpracy: warsztat strategiczny, szkolenia, doradztwo oraz kompleksową opiekę nad marką. Każdą z nich łączy jedno – użycie empatii do tworzenia lepszego biznesu.
Porozmawiajmy o Tobie i Twojej marce.
warsztat strategiczny
Seria spotkań warsztatowych to proces, który:
-
porządkuje wszystko to, co jest związane z marką
-
pomaga dogłębnie poznać klienta marki, jego emocje i potrzeby
-
znajduje to, co wyróżnia markę spośród innych
-
tworzy plan dojścia do wymarzonego miejsca marki na rynku
-
daje jasność co, jak i gdzie komunikować
-
pomaga w pozyskiwaniu nowych (idealnych) klientów
Dla doświadczonych przedsiębiorców, którzy chcą mieć jasno zdefiniowaną markę oraz strategię działań związanych z jej rozwojem w pożądanym kierunku.
dla kogo?
co wnosi?
prelekcje i szkolenia
-
Marka z misją – jak budować biznes, który zmienia świat na lepsze?
-
Unikalna marka – pozycjonowanie, czyli to, co nas wyróżnia od konkurencji.
-
Idealny klient – kim jest, gdzie go znaleźć i jak go przyciągnąć?
-
Marketing z empatią – jak emocjonalnie angażować klienta w komunikacji marki?
-
Love Brand – marka premium, którą pokochają klienci.
-
Sięgnij głębiej – jak odkryć misję i wartości marki?
-
Marka bardzo osobista – co warto, a czego nie warto pokazywać publicznie?
-
Skąd brać tych klientów? Przychodzące (inbound) i wychodzące (outbound) strategie marketingowe.
-
Guru od… – jak zbudować autorytet i zaufanie do marki w mediach społecznościowych?
-
Chcę to! – jak klienci podejmują decyzje zakupowe i jak można ich w tym wspomóc?
Dla liderów, którzy chcą rozwijać świadomość i kompetencje swoich zespołów. Dla marek, które chcą wspierać swoich klientów w programach lojalnościowych. Dla organizatorów konferencji, eventów i warsztatów tematycznych.
dla kogo?
przykładowe tematy
VIP day i doradztwo strategiczne
Całodniowe spotkanie w postaci warsztatu, konsultacji lub szkoleń, poświęcone temu, co jest dla Ciebie największym wyzwaniem. Jego celem jest wyposażenie Cię w wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci wyjść z impasu. W trakcie VIP day masz do dyspozycji całą naszą wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu, brandingu, sprzedaży i komunikacji.
Dla przedsiębiorców, którzy potrzebują pochylić się nad jednym, konkretnym problemem, który budzi frustrację i nie pozwala ruszyć z miejsca. Dla tych, którzy potrzebują konsultacji i doświadczonego spojrzenia z zewnątrz, tak by oszczędzić sobie czasu samodzielnego zdobywania wiedzy.
dla kogo?
na czym polega?
kompleksowa opieka nad marką
Od opracowania strategii marki, przez stworzenie Księgi Marki (zbiór wytycznych do brandingu) i założeń komunikacji, aż po wdrożenie i strategiczne doradztwo. To wieloletnia forma współpracy dla wąskiego grona klientów.
Dla firm szukających biznesowego partnera do pomocy w tworzeniu, rozwijaniu i promowaniu marki.