top of page

klienci

Pracujemy głównie z właścicielami firm z sektora MŚP – B2B oraz usługi premium. Jednak wśród naszych klientów są także globalne korporacje i właściciele marek produktowych.

Jesteśmy szczerze wdzięczni klientom, z którymi mieliśmy przyjemność pracować, za wszystkie doświadczenia, które z tej pracy wynieśliśmy.

 

Dziękujemy.

Z BBC współpracujemy nieprzerwanie od 2010 roku. W tym okresie mieliśmy przyjemność obsługiwać 14 różnych rynków. Oprócz Polski były to między innymi: Wielka Brytania, kraje skandynawskie, Rumunia, Turcja, RPA, Hong-Kong.

 

Z polskim biurem BBC jesteśmy związani od 2012 roku, czyli od początku jego powstania. W ciągu tych lat w zakres naszych obowiązków wchodziła opieka nad stroną i mediami społecznościowymi, kampanie reklamowe (online, radio, druki, BTL), branding wydarzeń, pomieszczeń i materiałów promocyjnych oraz doradztwo strategiczne. Głównym zadaniem woopy jest dbanie o spójność marek, zarówno kanałowych, jak i programowych (m.in. Top Gear, Dr Who czy globalne produkcje przyrodnicze BBC Earth).

I have worked with woopa for a few years across various projects. The implementation of various ideas into design and execution was always to the highest standards. They become great brand ambassadors for the brands that they work with. Woopa’s dedication is unique, they are patient, hard-working, always open to new ideas and finding tailored solutions. I fully trust them to deliver on their assignments and they are a pleasure to work with.

Z woopą współpracuję w zakresie obsługi mediów społecznościowych dla kanału telewizyjnego FOX Comedy od 2015 roku. Woopa to kompetentny zespół zaangażowanych profesjonalistów, o bardzo proklienckim podejściu. Agencja konsekwentnie realizuje strategię naszej firmy, sugerując także nowe rozwiązania. Doceniam nie tylko wkład Woopy w budowanie wizerunku naszej marki, ale także elastyczność we współpracy, łatwość w adaptowaniu się do zmian i szybkość reakcji, a także niesłabnącą pogodę ducha i poczucie humoru – wartości nie do przeceniania w przypadku współpracy z kanałem komediowym.

Woopa have been our branding agency of choice for many years now. From account management and creative ideation through to campaign planning and execution – the services they provide are always faultless. Experts in their field they are both agile and responsive ensuring they continually meet our ever shifting business needs. Woopa truly care for our brands as much as we do. They are a much-trusted partner and a first-class branding agency.

Head of Digital Marketing and Websites

BBC Studios

pracowaliśmy także z:

Sony Entertainment, Disney, M2 Films, ITI Neovision, TVN, Radisson Blu, Lindt, Żywiec, Unilever, Knorr, Tymbark, Bonduelle, Agora, GWP, Eurobank, PDK, Getin Bank, Eli Lilly, Pfizer, Enel-med, Nobiles, Nova, Sanitec KOŁO, Keramag, Artgeist, Vattenfall, PARP, Center for International Relations, Chopin 2010 Celebrations Office.

W ciągu 4 lat współpracy z FOX Group opracowaliśmy i wdrożyliśmy strategię komunikacji Social Media (Facebook, Instagram, Twitter) dla marki FOX Comedy. Oprócz pełnej obsługi profili społecznościowych, woopa była także odpowiedzialna za przygotowanie 3 aplikacji konkursowych, przeprowadzenie ponad 30 kampanii reklamowych oraz stworzenie księgi stylu dla marki w Social Mediach. W międzyczasie tworzyliśmy również materiały video na profile społecznościowe dla marki FOX.

Senior Brand Manager
FOX Network Group

Z WIBO mieliśmy przyjemność pracować nad strategią dla trzech marek – WIBO, Lovely i NAM. W szeregu spotkań warsztatowych oraz po przeprowadzonych badaniach rynku, wspólnie z zespołem klienta określiliśmy esencję każdej z nich. Opracowaliśmy strategiczne założenia komunikacji na najbliższe lata i wspieramy wdrażanie jej w działaniach marketingowych i brandingowych. Pozostajemy także do dyspozycji klienta w charakterze doradcy.

Przy zarządzaniu 3 różnymi markami łatwo się pogubić. Intensywny rozwój i ekspansja na rynki innych krajów sprawił, że czułam silną potrzebę, żeby zrobić porządek i na nowo zastanowić się jaką wartość wnosimy i do kogo mówią nasze marki.

 

Woopę odkryłam przypadkowo na Instagramie. Spodobał mi się język, którym mówili, identyfikowałam się z wartościami, które przekazywali. Miałam poczucie, że do siebie pasujemy.

 

Praca z woopą była kompletnie nowym doświadczeniem, dzięki któremu weszłam na wyższy poziom. Podczas spotkań z nimi wiele się nauczyłam. Sprawili, że zakochałam się na nowo w naszych markach. Dzięki wspólnej pracy dostrzegłam też nowe możliwości rozwoju. Życzyłabym wszystkim, aby nasz rynek był pełen firm takich jak ta, aby ludzie wykonywali prace z TAKĄ PASJĄ i potrafili się tak wspaniale dzielić swoją wiedzą.

Creative Director

Grupa WIBO

Jeżeli przyda Ci się pomoc w zbudowaniu i realizacji strategii opartej o empatię – napisz lub zadzwoń.

Porozmawiajmy o Tobie i Twojej marce.

Marketing Manager

BBC Studios

BBC

FOX Network Group

WIBO

tyszert

Ilona Leszczyńska, właścicielka marki tyszert, potrzebowała pomocy w ponownym odnalezieniu sensu tego, co robi. Zgubiła się w swojej własnej marce i w natłoku zadań. Nie wiedziała kim jest oraz co i do kogo chce mówić. Chciała być dla wszystkich, więc stała się marką dla nikogo, bez wyrazu i wyrazistości. W trakcie kilkumiesięcznej pracy nad strategią marki wspólnie udało nam się stworzyć unikalną komunikację, opartą o mocne strony Ilony. Zdołaliśmy uchwycić i pokazać światu głębsze znaczenie tyszerta. Woopa nadal z radością służy Ilonie w charakterze doradcy ds. komunikacji jej marki.

Przestałam wierzyć w swoją markę, w jej misję i to, że ma coś do wniesienia. Potrzebowałam gruntowych zmian, rewolucyjnych dla mnie i mojej marki, bo wiedziałam, że jej potencjał jest gdzieś głęboko ukryty. Nie chodziło mi tylko o wzrost sprzedaży, ale o totalną zmianę, która sprawi, że będę czuła, że moja praca ma sens, że wiem co, jak i do kogo chcę mówić. Chciałam odciąć się od – prowadzącej do wypalenia – komunikacji produktem, nerwowego zerkania na konkurencję i myślenia co zrobiłam nie tak.

 

Woopa w morzu agencji wyróżniała się wszystkim: spójnością, estetyką, konsekwencją i tym, że od pierwszego wejrzenia poczułam, że mogę im zaufać i że „oni wiedzą”. I wiedzieli. Woopa ma w sobie coś niespotykanego: łączy wiedzę na temat marketingu z inteligencją emocjonalną, genialną osobowością Kari i Bartka oraz brand-wyczuciem, których wcześniej nie spotkałam u nikogo (nikogo!) z branży. Przed nimi miałam setki konsultacji i kilkanaście strategii od innych, sprawdziłam niemal każdego znanego marketera w Polsce i nic. Wszystkie wcześniejsze działania były „wyrwane z kontekstu”, książkowe, oderwane ode mnie i od misji marki. Czułam (i nie myliłam się!), że tylko woopa jest w stanie ją uwolnić, ale nie idąc schematem, tylko „wczuwając się” w markę. Dodam, że spodziewałam się (po wcześniejszych doświadczeniach) ciężkiej, wyczerpującej pracy na wspólnych warsztatach, a to była inspirująca, wciągająca i twórcza przygoda.

 

Przygoda, po której zmieniło się wszystko. Ja stałam się strategią swojej marki, a strategia marki stała się mną. Woopa przeprowadziła mnie przez ten proces – przez umiejętność zadawania odpowiednich pytań, odkopywanie osobistych historii, które nadają kierunek marce i dobrania narzędzi, które wpisują się w markę na 200%. Poczułam po tej współpracy, że po latach bycia na rynku wreszcie sama mogę wyruszyć w drogę budowania love brandu.

właścicielka marki

tyszert

bottom of page